Kennisdeling

Digital Out Of Home

Ontdek de kracht van Digital Out Of Home en breng jouw marketing naar nieuwe hoogten.

Waarom Digital Out Of Home?

  • Groot bereik
  • Gerichte targeting
  • Vergroting van merkherkenning
  • Past binnen de cookieless era gedachte
data

Wat is Digital Out Of Home?

Digital Out Of Home (DOOH) is een snelgroeiende vorm van adverteren waarbij digitale schermen worden ingezet om verschillende soorten advertenties te tonen aan passerend publiek. Deze digitale schermen bevinden zich veel in drukbezochte openbare locaties zoals winkelcentra, stations en bushaltes, of langs de kant van de snelweg op grote masten. Het is dé manier om je publiek te bereiken op momenten dat ze onderweg zijn. Daarnaast is Digital Out Of Home een ‘non-invasive way of advertising’. Wat wordt daarmee bedoeld? Je hebt - in vergelijking met andere manieren van advertising - minder last van concurrentie. In vergelijking met banner advertising, waarbij je concurrerend bent met andere aanbieders op een webpagina, is een abri of billboard vaak de enige informatiebron die de passant consumeert.

import_-Statistics-1-png

Out Of Home versus Digital Out Of Home

Bij OrangeValley geloven we in innovatieve en effectieve manieren om jouw boodschap te verspreiden. Daarom zien wij meer voordelen in Digital Out Of Home ten opzichte van zijn oudere broertje, buitenreclame. Welke voordelen zijn hier dan?

  • Flexibiliteit en schaalbaarheid - geen vooraf ingestelde vaste targetingen en prijs, maar flexibiliteit ook als het gaat om campagne uitbreiding
  • Hogere betrokkenheid en interactiviteit - werken met diverse beelden en actuele acties 
  • Relevantie - gebruik maken van momenten, doelgroepen en posities om je doelgroep optimaal te bereiken
  • Real-time analyse en inzichten - te koppelen aan ons performance dashboard, 24/7 inzichten
  • Kosteneffectiviteit - inzetbaar vanaf paar 1000 euro in plaats van een groot nationaal rondje
  • Duurzaamheid - de ecologische voetafdruk ligt lager dan reguliere Out Of Home

Neem contact op

Software

Programmatic Digital Out Of Home

Programmatic Digital Out Of Home is een specifieke vorm van DOOH waarbij de aankoop van advertentieruimte geautomatiseerd wordt. Dit betekent dat adverteerders hun advertenties real-time kunnen kopen en plaatsen op digitale schermen, zonder tussenkomst van een menselijke tussenpersoon. Programmatic DOOH biedt tal van voordelen voor adverteerders, waaronder meer controle over targeting en betere meetbaarheid van advertentieprestaties.

Programmatic DOOH maakt het mogelijk voor adverteerders om hun advertenties op het optimale moment en op de juiste locatie te tonen, waardoor ze hun doelgroep op het meest geschikte moment kunnen bereiken. Adverteerders kunnen hun campagne bijvoorbeeld afstemmen op de tijd van de dag, het weer of de locatie van de schermen om hun publiek beter te bereiken en de effectiviteit van hun advertenties te vergroten. Ook is het mogelijk om op dezelfde locatie en tijd mobiele display ads in te zetten, waardoor de inzetten elkaar zullen versterken.

Campagne strategie en mediaplan

OrangeValley helpt je graag!

OrangeValley heeft uitgebreide ervaring en expertise op het gebied van Digital Out Of Home. Samen identificeren we je doelgroep, stellen we doelen vast en integreren we Digital Out Of Home in je bredere marketingstrategie. Neem contact op voor een persoonlijke kennismaking en laat ons Programmatic Team je begeleiden naar succes!

Neem contact op

Op zoek naar een Digital Out Of Home partner? Neem contact op!